اخبار

پیام نوروزی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس

پیام نوروزی مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس
یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْابْصارْ یا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهارْ یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْاحْوالْ حَوِّلْ حالَنا الی‌ احْسَنِ الْحالْ

بهار یکی از شگرف‌ترین آیات خداوند در جهان است که با تماشای آن و با ذکر یامُقَلّب‌القُلوب به حمد و سپاس پروردگار مشغول می‌شویم.

 

جشن باستانی نوروز نماد خیزش طبیعت از خواب زمستانی است که به زندگی منتهی می‌شود.
این ایام مقطعی است برای این که بتوان دوران جدیدی از حیات را شروع کرد. اینجانب فرارسیدن بهار و آغاز سال ۱۴۰۲ را به همه همراهان عزیز در گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه تبریک عرض می‌نمایم و سالی پر از موفقیت و تندرستی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
اکنون روزهای پر فراز و فرود سال ۱۴۰۱ به پایان رسیده است. صنعت پتروشیمی نیز امسال با پستی‌ها و بلندی‌های گوناگونی روبرو شد.
افتتاح چندین پروژه مهم و حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان، نشان‌دهنده سرافرازی این صنعت است. یک سال موفقیت کم‌نظیر گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس جز در سایه الطاف الهی و تلاش همه همکاران به اسرانجام نمی‌رسید.
امید است در سال جدید، خداوند منان، خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی را نصرت داده و استمرار موفقیت‌های گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس را شاهد باشیم. لبتان خندان، قلبتان مهربان و نوروزتان فرخنده باد.

رشید قانعی

مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۰:۵۶
pgpdig.ir |
تعداد بازدید : ۶۱۸
کد خبر : ۱۴۹