اخبار

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان:آینده نگری، بحران ستیزی و اعتبارسازی وظیفه اصلی روابط عمومی‌ است

مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان:آینده نگری، بحران ستیزی و اعتبارسازی وظیفه اصلی روابط عمومی‌ است
محسن محمودی مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان در پیامی که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی منتشرشد، سه وظیفه مهم روابط عمومی واحدهای صنعتی را برشمرد. متن این پیام به شرح زیر است.
همانطور که می‌دانیم از روابط عمومی به عنوان هنرهشتم و دستاورد قرن بیستم یاد می‌کنند، که به سرعت جایگاه خود را در سازمان‌ها پیدا کرده و امروزه به جرأت می‌توان گفت که هیچ مؤسسه یا سازمان بزرگ جهانی را نمی‌توان یافت که بدون روابط عمومی پله‌های موفقیت را طی کند.
اطلاع‌رسانی در دنیای مدرن امروزی یکی از فعالیت‌های مهم هر سازمان به شمار می‌رود که جزء وظایف روابط عمومی ها است؛ اما به زعم بنده آینده نگری، بحران ستیزی و اعتبارسازی سه وظیفه مهمی است که روابط عمومی‌ها به ویژه روابط عمومی واحدهای صنعتی و تولیدی باید برای آن برنامه دقیق داشته باشند. 
روابط عمومی‌ها در سازمانهای صنعتی وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارند. دستیابی و ارائه دستاوردهای مجموعه، از مهم‌ترین مقاصد و اهداف سازمانها  به شمار می‌رود که در دنیای کنونی این امر به عهده روابط عمومی گذاشته شده است. می‌توان گفت روابط عمومی فعالیتی است ممتد و مداوم و طرح‌ریزی شده که از طریق آن، افراد و سازمانها می‌کوشند تا با ارتباط بین مخاطبین و ذینفعان یک سازمان تفاهم و پشتیبانی آنها را بدست آورند.
اینجانب ضمن تبریک 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی،این روز را به همه دست اندرکاران حوزه روابط عمومی سازمان‌ها،شرکت‌های صنعتی وهمکاران زحمتکش خود در واحد روابط عمومی خدا قوت عرض می‌کنم و برای این عزیزان که همواره در مسیر اهداف و منافع سازمان خود نقش آفرینی می‌کنند، از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم. 
 
محسن محمودی 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی لردگان
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۳۲
تعداد بازدید : ۱,۰۲۶
کد خبر : ۱۵۲