اخبار

مدیر عامل پتروشیمی لردگان در دیدار مسولان بانک مرکزی مطرح کرد

پتروشیمی لردگان در مسیر چهارمین رکوردزنی/ امسال رکورد تولید را می‌زنیم

پتروشیمی لردگان در مسیر چهارمین رکوردزنی/ امسال رکورد تولید را می‌زنیم
محسن محمودی مدیرعامل پتروشیمی لردگان با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی گفت: با توجه به ارز آوری مناسب سال قبل، تلاش می کنیم امسال رکورد میزان تولید را بزینم و ارزآوری را نیز بهبود ببخشیم.
 
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی لردگان،سید آرش شهر آئینی، مدیر اداره تامین مالی خارجی بانک مرکزی و برخی از مسولان بانک مرکزی از پتروشیمی لردگان بازدید کردند. 
 
در جریان این بازید محمودی با اشاره به اینکه ما پیش از این توانسته بودیم سه رکورد، ایمنی سازی با  35 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت، بومی سازی با 89 درصد استفاده از پرسنل بومی منطقه و ایرانی سازی با راه اندازی صفر تا صد پتروشیمی لردگان توسط متخصصان داخلی را محقق کنیم، اظهار امیدواری کرد که امسال نیز موفق به ثبت رکورد چهارم شویم.  
 
در ادامه این دیدار نیز شهرآئینی در جریان بازدید از قسمتهای مختلف پتروشیمی لردگان،گفت: یکی از اصلی ترین دلایلی که مجموعه لردگان پس از 15 سال توانست سرپا شود، حضور مستمر میدانی مدیرعامل و مجموعه مدیران بود.
 
شهر آئینی ضمن اظهار خوشحالی از وضعیت پتروشیمی لردگان گفت: یکی دیگر از ویژگی های خوب پتروشیمی لردگان شفافیت در گزارش های مالی است.
 
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی لردگان در دیدار محمودی و شهرآئینی بحث و گفتگو در خصوص نحوه پرداخت بدهی ها و اقساط انجام پذیرفت که مقرر گردید مساعدت هایی صورت پذیرد.

4
3
2
1

۶ خرداد ۱۴۰۲ ۲۲:۳۷
تعداد بازدید : ۶۱۸
کد خبر : ۱۵۳