اخبار

موضوع فروش دارایی جهت پرداخت اقساط شایعه ای بی اساس است

موضوع فروش دارایی جهت پرداخت اقساط شایعه ای بی اساس است
وطن خواه رئیس امور مالی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان

شرکت کود شیمیایی اوره لردگان امروز یکی از نمادهایی است که بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده است تا ساعت ۱۱ ارزش معاملات این نماد که بیشتر تحت تاثیر خریدهای حقیقی و فروش های حقوقی است به ۷٫۷ میلیارد تومان رسیده است .  گفتنی است بانک صادرات در ۴ روز کاری اخیر اقدام به فروش در «شلرد» کرده است.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که زمان بازپرداخت اقساط شلرد رسیده و شلرد درصدد واگذاری دارایی برای پرداخت اقساط برآمده است. برای شفاف سازی این موضوع به سراغ مدیر مالی این مجموعه رفتیم.

 

موضوع فروش دارایی جهت پرداخت اقساط شایعه ای بی اساس است

وطن خواه رئیس امورمالی شرکت کود شیمیایی اوره لردگان در خصوص وضعیت شرکت به بورس۷ گفت: مهلت سررسید اقساط فاینانس شرکت مردادماه سال ۹۷ می باشد که استمهال خواهد شد. موضوع فروش دارایی جهت پرداخت اقساط شایعه ای بی اساس است.

«شلرد» تاکنون ۷۷ درصد پیشرفت داشته و خرداد ۹۷ به بهره برداری می رسد

وی در خصوص زمان بهره برداری از شرکت کود شیمیایی لردگان به بورس۷ گفت : طرح شرکت کود شیمیایی لردگان تا کنون ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هیچ مشکلی در روند اجرای طرح وجود ندارد. طبق پیش بینی ها، شرکت در خرداد ماه ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید و چنانچه تاخیری در زمان بهره برداری پروژه ایجاد شود، اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت. در بین پروژه های در دست اجرا، این پروژه پیشرفت فیزیکی بالاتری نسبت به سایرین داشته و جزو پروژه های موفق کشور می باشد.اولین قسط باید از مردادماه ۹۷ آغاز می شد که با توجه به تمدید فاینانس، زمان بازپرداخت نیز استمهال گردید.

بنظر می رسد دلیل عرضه های بانک صادرات ، بحث خروج از بنگاه داری بانک ها باشد

وی در خاتمه تصریح کرد:عرضه بانک صادرات به دلیل مشکلات داخلی شلرد نبوده و به نظر می رسد با توجه به الزام بانک ها به خروج از بنگاهداری عرضه صورت گرفته است. ضمن اینکه با وجود عرضه های انجام شده، قیمت سهم افت نکرده و شلرد جذابیت خود را برای سهامداران داشته است.
۲۵ آبان ۱۳۹۶ ۱۰:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۸۹۷
کد خبر : ۵۸