اخبار

عزم جدی هیات مدیره برای بهره برداری از sru تا پایان سال

عزم جدی هیات مدیره برای بهره برداری از sru تا پایان سال
پس از حدود ۲ ساعت بازدید مهندس ثمری رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام و هیات همراه از واحدهای در دست احداث الفین و سولفورزدایی(SRU) و شنیدن جزییات دقیق پیشرفت پروژه ها از زبان مهندس دانشی مدیرعامل پتروشیمی ایلام و پیمانکاران این پروژه‌ها، سالن جلسات مجتمع پتروشیمی ایلام میزبان هیات مدیره، مدیرعامل و پیمانکاران پروژه های الفین و شیرین سازی به صورت اختصاصی و تخصصی بود.

نشست‌های تخصصی با موضوع و اولویت بررسی مشکلات و تنگناهای احتمالی پروژه سولفورزدایی آغاز شد و مهندس جرقویی به عنوان مدیر پروژه واحد شیرین سازی به نمایندگی از شرکت EIED به عنوان شرکت پیمانکار پروژه که قرارداد کاری آن به صورت  EPCC می باشد و مقرر است پروژه را به صورت تکمیل شده تحویل مجتممع پتروشیمی ایلام نماید ،از پیشرفت مناسب این پروژه خبرداد و گفت: تمام سفارش‌های خرید این پروژه انجام شده و بخشی در گمرک و بخشی دیگر در مسیر انتقال به پتروشیمی ایلام است.

مهندس دانشی؛ مدیرعامل پتروشیمی ایلام در این نشست ضمن خیر مقدم حضور مهندس ثمری ریس هیات مدیره پتروشیمی ایلام و هیات همراه اظهار داشت:اقدامات انجام شده درSRU بسیار ارزشمند است و ماحصل دسترنج کارگران و عوامل اجرایی پروژه باید تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

مهندس دانشی از کارگران تلاشگر و زحمتکش در پروژه های الفین و SRU قدردانی کرد و با بیان اینکه این پروژه حاصل تلاش تمام مجموعه ی مدیریتی از سرمایه گذار تا هیات مدیره و مدیران شرکت است افزود: کمتر نامی از زحمات کارگران برده شده است که بایستی قدردان تلاش‌های آنها باشیم.

فرهاد دانشی به پیشرفت ۸۷ درصدی کل پروژه شیرین سازی اشاره کرد و افزود: تلاش تمام مسئولین و پیمانکاران این است که پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مهندس دانشی با ذکر این نکته که با تقویت نیروی انسانی و کارگری عملیات لوله‌گذاری و کابل کشی بایستی شتاب گیرد ادامه داد: از مجموع ۱۳۰ هزار قطر لوله گذاری بیش از ۸۰ هزار قطر لوله انجام شده و برق و ابزار دقیق تا پایان بهمن ماه راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام به پروژه عظیم الفین اشاره کرد و با ذکر اینکه این پروژه حدود ۸۹ درصد در مجموع پیشرفت دارد افزود:تیم پیش راه اندازی در پروژه مستقر و برق الفین وصل شده و امیدها برای راه اندازی این پروژه در اوایل سال ۹۷ شکل گرفته است.

مهندس ثمری رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی ایلام نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در پروژه سولفورزدایی اظهار داشت:تنگناها و نارسایی‌های مالی هرچه سریعتر برطرف می شود تا طبق برنامه زمان بندی شده این پروژه راه‌اندازی شود.

رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی ایلام افزود: راه نجات پتروشیمی ایلام تسریع در روند عملیات اجرایی و بهره برداری از واحد SRU و اخذ خوراک از پالایشگاه گاز ایلام می باشد.

مهندس ثمری با بیان اینکه ثمره‌ی تلاش تمام عوامل و کارگران در پروژه های الفین و SRU  دمیدن روح بهره برداری در آهن آلات می باشد افزود : با بهره برداری از واحد الفین، ایلام به قطب سوم صنعت پتروشیمی در کشور تبدیل خواهد شد.

این نشست‌ها از جمله نشست‌های تخصصی بود که به صورت کاملا جدی در پتروشیمی ایلام برای بررسی آخرین وضعیت دو پروژه برگزار شد ونشان از عزم واراده هیات مدیره، مدیرعامل و مجموعه ی پرسنل و کارگران را برای بهره بردای از دو پروژه در دست احداث الفین و SRU داشت.
۲۶ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۲,۱۲۱
کد خبر : ۶۱